пʼятниця, 7 грудня 2018 р.

Казка про Попелюшку на новий лад або Підтягуємо "хвости", "хвостики" і "хвостища"

До святкового  серіалу "Миколай-Різдво-Новий рік-Різдво" залишається зовсім небагато. Ви знаєте, що оцінки за семестр виставляють на підставі тематичних - а вони не обов’язково будуть в останній тиждень навчання. До того ж, вирощені зараз "хвостики" мають властивість перетворюватися у "хвостища" під кінець семестру, тоді ж чомусь різко скорочується тривалість дня і на вивчення матеріалу не залишається часу або (знову ж таки, несподівано!) чомусь навалюється ціла купа якоїсь роботи, яка до цього мирно дрімала собі в куточку...
До чого все це?
Уже 2 тижні не здані практичні роботи з основ здоров’я (у цьому семестрі - одна тематична, яка, по суті, і є семестровою) такими учнями: Бутурлим А., Герасименко М., Голуб А., Голуб Н., Дутий І., Заводовський Б., Зоценко Я., Коротенко В., Куськал Д., Легур В., Лютий В., Ляшко О., Оліфіренко Є., Ташлик В., Труш О., Фокін О., Харзу В.
У журналі поки що стоять ескізи найнижчої оцінки, але в понеділок, 10 грудня, за помахом чарівної ручки Олени Олегівни вони перетворюються на "2", що тягне зароблені вами  бали вниз. У вас ще 2 дні, щоб зробити нарешті  практичну чи вивчити тему!!!
І ще одна інформація для роздумів: у середу на уроці всесвітньої історії "розжували" тему Громадянської війни в США. На четвер потрібно було написати відповідь на 2 питання в кінці параграфа - питання, які розглядалися на уроці, підтвердженням чого є відповіді тих, хто здав домашню (хто вчора, хто вже сьогодні) - написано так, як говорили на уроці. Питання в тому, чому домашню роботу здали всього 8 чоловік: Байда, Бутурлим, Верченко, Гах, Заводовський, Іващенко, Простантінов, Солдатенко (вибачайте, лише прізвища)??????????????????? Де були і що робили 2 дні інші? Те, що у Верченка Є., Заводовського Б. і Простантінова О. робота слово в слово - то вже інше питання (хлопці, подякуйте своєму "рятівнику", але наступного разу підійдіть до списування творчо, тим більше що  ви всі напередодні були на уроці).
Підтягніть "хвостики" з історії України: за 2 тижні можна вже було знайти купу інформації і про життя селян-міщан, і про культурного діяча 19 ст. Особливо тут "відзначилися": Голуб Н., Голуб А., Киричок М., Лютий В.,  Ташлик В., Фокін О., Харзу В. -  не підготували  жодного повідомлення. А з чим ви сьогодні йшли на 2 уроки? Чому все встигли Солдатенко Л., Кандзюба А., Простантінов О., Байда І., Зоценко Я., Герасименко М., Пахоль М. (решта - зробили на 50%)?
 Складається таке враження, що ви просто не читаєте підручники вдома (або раз і то як засіб проти безсоння), не готуєте домашні завдання, розраховуючи лише на новорічне диво-чудо. Тільки не треба пояснювати батькам, що "...  всі не вивчили" чи "хлопці теж не здали" -  ваших тата й маму цікавлять не "всі" і не якісь "хлопці", а конкретна й найдорожча у світі дитина, яку звуть Таня, Наталка чи Сергій і за майбутнє якої у них вже голова тріщить.
Отже, "чарівна ніч" може, як у казці, несподівано закінчитися - або дуже швидко пролетять 2 тижні, або у вчителів закінчиться терпець. Робіть висновки.
P.S.  З понеділка напишу про інші предмети - на черзі хімія, фізика, географія...

Немає коментарів:

Дописати коментар