Крик душі fбо «Розбір польотів»,
яка кажуть в авіації
Дуже не хотілося писати те, що ви нижче
прочитаєте, але вечір після чергування
на дискотеці приніс купу емоцій – від подиву до розчарування (м’яко кажучи). Мова йде про (не)виконані
завдання з історії України. Нагадую для тих, хто забув: на п’ятницю 19 жовтня потрібно було виконати вдома завдання на стор. 59-63
підручника. Це завдання тематичного оцінювання, ми мали б писати їх на
уроці, але у зв’язку із запланованою екскурсією з’явилася можливість розв’язати
їх вдома. Тобто, у вас був «безліміт» на спілкування чи пошук відповідей у підручнику,
консультацію з Googlом (якщо потрібно)
чи товаришами. Усі питання були до матеріалу, який розміщено на сторінках
параграфів підручника, ми їх проговорювали на уроках, ви ці
параграфи по 1-2 пункти читали вдома,
повторювали.
Тепер
трохи статистики: із присутніх у п’ятницю 32 учнів (Женя Верченко хворіє, Андрій Калініченко на
індивідуальному навчанні) завдання здали
23 учні, враховуючи Простантінова О., який до цього прохворів більше 2-х тижнів
і міг сказати «Мене не було». Далі, завдання складається з блоків І і ІІ,
другий – тестовий, перший – треба було прочитати питання і написати по 1 (!)
реченню або вказати одним (!) словом, що зображено на малюнках. Дуже важко це зробити у 9-му класі? Легше писати на уроці невідомі
питання?
Перший
блок завдань із 23 учнів НЕ ВИКОНАЛИ , просто пропустивши 2 сторінки, 14
чоловік: Пахоль М., Петренко Д., Ташлик В., Голуб Н., Коротенко В., Чепела В.,
Киричок М., Гах Н., Кошовий О., Бутурлим А., Герасименко М., Зоценко Я.,
Солдатенко Л. і ще один «невідомий», який здав листочок без підпису – чи то не
встиг підписати, переписуючи відповіді, чи через неуважність/недбалість, чи з якихось інших причин. ВИКОНАЛИ: Легур В., Оліфіренко Є., Харзу В., Дутий І.,
Простантінов О., Фокін О., Байда І.,
Савченко Д., Ляшко О. Молодці хлопці? Мабуть.
Якби не одне-два «але». Практично всі
відповіді – ідентичні, однаковісінькі
навіть помилки. Можливо, просто збіг. Що ж було страшного у тих
завданнях? Давайте розбиратися. Завдання 1.3. (ст. 59) : пишеться про
полонених, про січень місяць, згадується Біла Церква, офіцери, кайдани, прізвища
Муравйова, Бестужева-Рюміна, Горбачевського. Що їх об’єднує? Ваша відповідь –
арешт членів Кирило-Мефодіївського тов-ва. До чого тут воно?! Ми з вами
дивилися фільм про Кирило-Мефодіївців, записували у зошити прізвища його членів + 2 параграфи в підручнику,
говорили про судові вироки. Ви хоч раз чули про Муравйова чи Бестужева-Рюміна на цих уроках ? Були офіцери
серед Кирило-Мефодіївських братчиків? У цьому завданні йдеться про ДЕКАБРИСТІВ –
прізвища, географічні назви, військові звання…
Відповіді
на завдання 1.4. взагалі шокували! Перечитайте завдання ще раз! У ньому
згадується МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД Яхненків
і Симиренків, так чому у всіх ваших відповідях - ЦУКРОВИЙ? Де ви його там побачили?
Із
9-х хлопців, які героїчно взялися за І блок завдань, відповідь на питання з
малюнком не дав НІХТО! На малюнках зображені чумаки! Теж ніколи не чули на
уроках і не бачили ілюстрацій, читаючи
вдома параграфи? Хто вас тримав за руки, заважаючи ще раз перелистати підручник?
Щодо
тестових завдань – робили помилки в елементарних питаннях, хочеться думати, що
через неуважність або надію на те, що «й так пройде». Не пройшло, мене колотило до
ранку. Коли ж ви зрозумієте нарешті, що ніхто за вас НЕ вивчить, що знання НЕ займуть відповідного місця у ваших
головах, якщо ВИ не докладете хоча б мінімальних зусиль, навіть якщо вам
пояснюватимуть 100 академіків вдень і вночі?..
Тепер
про оцінки. Оприлюднювати не буду, сайт хоча й наш, але… Побачите вже у журналі
чи щоденнику. Досить сказати, що у всіх, хто не виконав І блок завдань , одна з двох оцінок – це «2», далі – чотири «9»,
дев’ять «8», решта – 5-7 балів. Це за завдання в підручнику до матеріалу з
підручника, до того ж виконане вдома, на яке давалося кілька днів!!! Чи варто
тоді дивуватися оцінкам за самостійні чи
контрольні роботи у класі, чи тому, що ВСІ вчителі скаржаться, що вдома 9-А
нічого не вчить?!
НЕ
ЗДАЛИ роботи: Голуб А., Дейнека Р., Заводовський Б., Іващенко А., Кандзюба А.,
Куськал Д., Лютий В., Лісаченко Є., Труш О., Щиренко П. Хто серед вас таємничий
Пан/пані ікс, відгукніться в коментарях. Вас чекає письмова робота, але вже не за
питаннями підручника, і без його допомоги.
Наближаються
осінні канікули, але більшість із вас
досі «розкачується». Будь ласка, зробіть відповідні висновки і не гайте час! Ви
вчитеся насамперед для себе, а не для тата з мамою. Прагнете бути дорослими? Так
будьте передусім відповідальними! Хоча б за власні дії…
НЕ підписаний то мій (Дейнека )
ВідповістиВидалитиНЕ підпписаний то мій Дейнека
ВідповістиВидалитиОх і Руся...
Видалити